Saturday 14 January 2012

Appeton- Weight Gain

cuti sem dah mkin hmpir... azam aku naik sem baru nih nak suh KG aku ni brtmbh skit..' ni cekeding jer, org pndang pon xder slera.. hahahaha so, apa plak kena mngena ngn Appeton- Weight Gain ni? jwpnnya ialah, cuti ni aku nk mkn bnda nih... nk tgok hasilnya mcm mana, seperti apa yang diwar-warkan ataupun x. dulu dah penah minum benda alah ni
hoho... mahal kot, RM49.90 pastu ade 10 sachet jer... mak ai, mati kering le aku nk mnum slalu. stkt aku minum, aku brjaya la nek 1 Kg, kah3 mesti org glak sakan... sekilo je naik... org lain yg xambik mknn tmbhn pon bley naik berkilo2... sakai ler dowh. tapi mcm mana pon aku nak tigkatkan brt badan aku yg xbrapa nk berat ni. aku akan usaha jugak sampai jadi gemuk. errrr.... tp aku xnk ler gmuk gedebab tu... nanti sume org lari, xnak kwn ngn aku..hihihihihihi.... pastu skg ni plak aku nak beralih pada yang ni lah plak
mintak2 ler bila minum ni gemuk ler ckit...aku teringin sgt nk berisi skit. pkai suar xder la nmpk sekeping jer.. nih org selalu risau tgok aku.. pernah org ckp camnih " risau ler nk pegang lengan aku, nanti patah" xsenonoh pnya ayat.. haha... kurus cmne pon xkn patah ler wey law stkt nk pgang tu, lain ler korang nak karate aku.. 2 aku wallahuallam lah.
ermmm... agak2 biler la nk gmuk ea... da puas de kurus cmnieh.

No comments:

Post a Comment